Varför E-handel?

Välkommen till Byggarbetsplatsen.se webbplats. Läs om vår E-handel nedan:

Det ska vara enkelt att göra affärer med Byggarbetsplatsen. Därför erbjuder vi e-handelslösningar som ett sätt att förenkla administration och logistik. Fördelarna är många. 

SPARA TID
När du e-handlar får du mindre dokumenthantering, möjlighet till svar direkt samt kortare ledtider.

TRYGGHET
Felkällorna blir färre och mängden manuella arbetsmoment och kommunikationsled minskar. Offert, beställning och leverans registreras direkt både hos dig och Byggarbetsplatsen, och du får en automatisk bekräftelse.

FRIHET
Du frigör tid för annat. Dina medarbetare kan om du så önskar själva söka material, kontrollera tillgängligheten, samt avropa eller boka direkt via ert eget produktionssystem.

VILKA LÖSNINGAR HAR BYGGARBETSPLATSEN.SE
Inköpare och återförsäljare som arbetar PIM-baserat kan koppla upp sig direkt mot Byggarbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom e-handelslösningar för affärssystem som InRiver och AKENEO samt Byggarbetsplatsen e-handel som är en kostnadsfri dygnet-runt-tjänst för dig som vill beställa elektroniskt utan att investera i ett eget system.

VILKEN E-HANDELSLÖSNING PASSAR DIG?
Nedan hittar du mer om våra olika e-handelslösning för företagskunder. Fundera och rådgör med dina kontaktpersoner på Byggarbetsplatsen, så väljer ni tillsammans den e-handelslösning som passar bäst för dig.